عزرائیل واقعی....




























هم سلولی...



بعضیام هستند کارشون کشتن ادم هاست

.

.

عاشقت میکنند

.

.

بعد قهر میکنند

.

.

اما یواشکی لعنتی ها حواسشون به حتی تعداد خمیازه هاتم هست

.

.

به اینا میگن عزرائیل هر شب از یه قسمت از بدن

.

.

خیلی اروم ...با صبر....جان می گیرند

.

.

یه دفعه خلاصت نمی کنند 



نظرات شما عزیزان:

مریم.....دنیای من
ساعت13:00---10 فروردين 1393
سلام اقا مهرداد گل خوب که هستید عایا

خدا رو شکر

هنوز شمالیم جای شما خالی .....خیلی خوش میگذره......بی کار بودم گفتم ی خبری از شما بگیرم....با مبایل اومدم ...خلاصه باز هم مثل همیشه عالی بود...خب فعلا
پاسخ:خوش باشید


مریم.....دنیای من
ساعت13:00---10 فروردين 1393
سلام اقا مهرداد گل خوب که هستید عایا

خدا رو شکر

هنوز شمالیم جای شما خالی .....خیلی خوش میگذره......بی کار بودم گفتم ی خبری از شما بگیرم....با مبایل اومدم ...خلاصه باز هم مثل همیشه عالی بود...خب فعلا
پاسخ:خوش باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + شنبه 24 مرداد 1393 / 19:4 /
- Online Support by www.1abzar.com --->